EVOCS Romania: Este in Cautare de STAFF / Tehnician Metin2

[IMPORTANT] ACTIVITATILE SI RESPONSABILITATILE STAFF-ULUI EVOCS

Locked
User avatar
[ Russien. ]
Site Admin
Reactions: 1
Posts: 20
Joined: Mon Jul 03, 2023 4:51 pm

Sun Mar 17, 2024 9:16 pm

Aceasta este structura staff-ului utilizata in comunitatea EVOCS, precum si o mica descriere a activitatii fiecarui membru al echipei:




Moderatori pe Sectiune
Moderatorii pe sectiune sunt cei care au grija de sectiunea pe care sunt repartizati si ar trebui sa fie prima persoana de contact pentru membrii care au de raportat incalcari ale regulamentului si care cer ajutor, pe sectiunea respectiva!
Varsta minima 14 ani.
Atributii:
- minim 30 topicuri saptamanale pe categoria desemnata ( nu topicuri de 2-3 randuri)
- participarea la jocurile forumiste
- verificarea topicurilor din sectiunea sa

Moderatorii Globali
Moderatorii Globali sunt cei care lucreaza direct ,,pe front". Ei sunt cei care raspund la intrebari, inchid topicuri, pastreaza informatiile actualizate, supravegheaza respectarea regulamentului forumului, ajuta noii useri si au grija in general de userii forumului.
Moderatorii trebuie sa aiba 16 ani datorita accesului la informatiile pe care le au.
Atributii:
- rezolvarea problemelor dintre useri
- verificarea topicurilor vechi/actualizarea lor.
- supravegherea abuzului de reputatie si sanctionarea lui.
- participarea la jocurile forumistice.

Managers
Manageri sunt cei care indruma si supravegheaza activitatea Moderatorilor. Ei sunt prima persona de contact privind intrebarile legate de un moderator sau activitatea lui cat si privind plangerile asupra activitatii unui Moderator. Ei baneaza userii, se ocupa de insulte, cedari de conturi, multi-using, bashing etc si au grija ca toti jucatorii sa respecte regulamentul. Deasemenea ei coordoneaza activitatea moderatorilor si se asigura ca acestia trateaza problemele intr-o maniera adecvata. Acestia au in administrare si verificarea saptamanala a parteneriatelor.
Varsta minima obligatorie este 18 ani.
Atributii:
- Verificarea activitatii moderatorilor globali cat si a celor pe sectiuni si raportarea acestei activitati conducerii la fiecare sfarsit de saptamana.
- Banarea userilor cu conturi multiple.
- Pastrarea forumului curat, aplicarea regulamentului.
- Indrumarea moderatorilor globali si a celor pe sectiuni, cat si intruirea lor.

Co-Administrators
Community Managerii mai sunt numiti si Coordonatorii Comunitatii sau Liderii Echipei. In mare parte acestia directioneaza proiecte interne, instruiesc/antreneaza noi membri ai staff-ului si conduc toata echipa, sau altfel spus, construiesc echipa. Acestia trebuie sa aiba minim 18 ani.

Community Founders
Founder-ul ocupa cea mai inalta functie in cadrul forumului. El trebuie sa coordoneze echipa forumului, construirea acesteia, solutionarea reclamatiilor la adresa membrilor staff-ului si sa se asigure de buna functionare a forumului care este principala legatura de contact intre useri - staff - EVOCS.


EVOCS Promoteri

EVOCS Promoteri sunt cei care care se ocupa de promovarea serviciilor gaming oferite de EVOCS Community cat si de verificarea parteneriatelor si incheierea acestora cu diverse comunitati/site-uri. Acestea deasemenea sunt si cei care se ocupa de pagina de promovare Facebook, tweeter, si de canalul de youtube.
Atributii:
- Verificarea de 2 ori pe saptamana a parteneriatelor.
- Incheierea a minim 5 parteneriate pe saptamana.
- Administrarea paginii de facebook, si postarea zilnica pentru promovarea sa.
- Reclama pe diferite site-uri/comunitatii. Bineinteles unde este permisa.
- Promovare pe chat/discord etc
-Votare zilnica a urmatoarelor: IN CURAND



Nota 1 : Perioada maxima a oricarui membru al staff-ului pentru care poate fi inactiv este de MAXIM 7 ZILE PE LUNA, evitand situatiile "speciale" !

Nota 2 : Situatiile speciale, care necesita inactivitate mai mare de 7 ZILE PE LUNA , vor fii postate ca si absenta
0
Image

Locked

Return to “APLICATII STAFF”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 1 guest